Μενού Κατηγορίες
  • Ολα τα προϊόντα
  • Κάμερες
    • Μέσα
    • ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
  • Αδιάβροχο
  • Οι υπολοιποι
Καροτσάκι 0
Είσοδος / Είσοδος
0 0
0 Καλάθι αγορών

No products in the cart.

Επιστροφή στο Κατάστημα
Καλάθι αγορών (0)
ΜΕΡΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ: € 0.00

Ολοκλήρωση αγοράς

Επιστροφή στην προηγούμενη σελίδα
Home

Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

Καλώς ήλθατε στην ενότητα Συχνές Ερωτήσεις, όπου μπορείτε να μάθετε ποιές είναι οι ερωτήσεις που μας κάνουν πιο συχνά οι πελάτες μας. Είναι πολύ πιθανό ακριβώς εδώ να βρείτε την απάντηση στην ερώτησή σας. Άν όμως δεν υπάρχει, μην διστάσετε να μας την υποβάλετε.

Πως να βλέπω την κάμερα από ηλεκτρονικό υπολογιστή;?

Συνδεθείτε με τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον κωδικό πρόσβασης που χρησιμοποιείτε ήδη για την εφαρμογή στην παρακάτω σελίδα: https://www.eyeplusiot.com/login

Πως να βλέπω την κάμερα από περισσότερες συσκευές;?

Πρέπει να εγκαταστήσετε την εφαρμογή στη δεύτερη συσκευή (smartphone, tablet) και να συνδεθείτε με τον υπάρχοντα λογαριασμό. Η κάμερα θα εμφανίστεί αυτόματα χωρίς να χρειάζονται ρυθμίσεις.

Μπορώ να βλέπω περισσότερες από 1 κάμερα σε μία συσκευή;?

Ναι, μπορείτε να προσθέσετε περισσότερες από μία κάμερες Wifi στο λογαριασμό σας. Επιλέξτε + (επάνω δεξιά) και προσθέστε την επόμενη κάμερα σύμφωνα με τις οδηγίες εγκατάστασης.

Μπορώ να τοποθετήσω την κάμερα στο ταβάνι;?

Ναι, όταν την τοποθετείσετε στο ταβάνι, είναι απαραίτητο από τις ρυθμίσεις να διαλέξετε την επιλογή με την οποία να γυρίσετε την εικόνα στις 180 μοίρες – “Image rollover 180 °”

Μπορώ να απενεργοποιήσω την κάμερα από την τροφοδότηση και να την μετακινήσω χωρίς να πραγματοποιήσω νέες ρυθμίσεις;?

Όταν η κάμερα Wifi είναι απενεργοποιημένη από την πρίζα, δεν απαιτούνται νέες ρυθμίσεις, η κάμερα συνδέεται αυτόματα στο δρομολογητή.

Είναι απαραίτητη η αλλαγή του δρομολογητή WiFi, τι πρέπει να κάνω;?

Πρέπει να επαναφέρετε στις αρχικές ρυθμίσεις την κάμερα με τη βελόνα από το σετ για να διαγράψετε τις παλιές ρυθμίσεις και να την προσθέσετε ξανά σύμφωνα με τις οδηγίες.

Η κάμερα Wifi δεν μπορεί να συνδεθεί, ποιά θα μπορούσε να είναι η αιτία;?

Οι λόγοι μπορεί να είναι οι εξής: Λανθασμένος κωδικός πρόσβασης για τον οικιακό δρομολογητή, η κάμερα δεν έχει επαναφερθεί στις αρχικές ρυθμίσεις, η κάμερα δεν έχει διβάσει τον κωδικό QR.

  • Χρειάζεστε βοήθεια

    • Συχνές Ερωτήσεις

    • Ολα τα προϊόντα

    • Οδηγίες εγκατάστασης

  • Όλη η πολιτική

    • Confidențialitate

    • Γενικούς όρους

    • Πολιτική cookies

Μείνε συνδεδεμένος

211 176 82 65
office@robicam.gr

επιλογές πληρωμής

κατεβάστε την εφαρμογή

κοινωνικός

Facebook Twitter Instagram Linkedin Youtube
RobiCam – All right’s reserved © Web design Web design studio Exito