Καλώς ήλθατε στην ενότητα Συχνές Ερωτήσεις, όπου μπορείτε να μάθετε ποιές είναι οι ερωτήσεις που μας κάνουν πιο συχνά οι πελάτες μας. Είναι πολύ πιθανό ακριβώς εδώ να βρείτε την απάντηση στην ερώτησή σας. Άν όμως δεν υπάρχει, μην διστάσετε να μας την υποβάλετε.
Συνδεθείτε με τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον κωδικό πρόσβασης που χρησιμοποιείτε ήδη για την εφαρμογή στην παρακάτω σελίδα: https://www.eyeplusiot.com/login
Πρέπει να εγκαταστήσετε την εφαρμογή στη δεύτερη συσκευή (smartphone, tablet) και να συνδεθείτε με τον υπάρχοντα λογαριασμό. Η κάμερα θα εμφανίστεί αυτόματα χωρίς να χρειάζονται ρυθμίσεις.
Ναι, μπορείτε να προσθέσετε περισσότερες από μία κάμερες Wifi στο λογαριασμό σας. Επιλέξτε + (επάνω δεξιά) και προσθέστε την επόμενη κάμερα σύμφωνα με τις οδηγίες εγκατάστασης.
Ναι, όταν την τοποθετείσετε στο ταβάνι, είναι απαραίτητο από τις ρυθμίσεις να διαλέξετε την επιλογή με την οποία να γυρίσετε την εικόνα στις 180 μοίρες – “Image rollover 180 °”
Πρέπει να επαναφέρετε στις αρχικές ρυθμίσεις την κάμερα με τη βελόνα από το σετ για να διαγράψετε τις παλιές ρυθμίσεις και να την προσθέσετε ξανά σύμφωνα με τις οδηγίες.
Οι λόγοι μπορεί να είναι οι εξής: Λανθασμένος κωδικός πρόσβασης για τον οικιακό δρομολογητή, η κάμερα δεν έχει επαναφερθεί στις αρχικές ρυθμίσεις, η κάμερα δεν έχει διβάσει τον κωδικό QR.